Gezellige VrijMiBo

Alle dorpelingen waren uitgenodigd om op vrijdagmiddag 23 mei j.l. langs te komen op de parkeerplaats naast ’t Spiekhoes voor een VrijMiBo (vrijdagmiddagborrel) als start van de Feestweek 2025.
Voor iedereen stond er een glaasje fris klaar, op de vrolijk gedekte tafels stond het een en ander aan chips enz. en voor de rest was het verzoek aan de gasten om zelf een hapje en een drankje mee te nemen, hetgeen ook door iedereen was gedaan.

Het was goed georganiseerd en wat net zo belangrijk was: het was gezellig!! En ook het weer heeft zijn steentje bijgedragen: het was er heerlijk zitten. Er hadden nog wat meer dorpsgenoten bij gekund maar dat zal bij een volgende editie vast en zeker gebeuren, want iedereen aanwezig was vol lof over het initiatief en zal dit door gaan vertellen.

Feestweekcommissie bedankt voor deze leuke, smakelijke en gezellige aftrap van de Feestweek 2025.

Dorpsbelangen Spijk
Aafke Dijkman

*Noot van de redactie:
Heb je nog een leuke foto van de VrijMiBo dan mag je deze (of meerdere) opsturen via ons contactformulier of onderaan het bericht in de comments op Facebook plaatsen. Dan voegen wij de foto’s toe in dit bericht.

Dorpsagenda